Når dit bunkerslag havner i samme bunker

12/06 - 2017 | Claus Rødgaard Thomsen

Det er et irritationsmoment i sig selv, når du slår fra en bunker, og din bold ikke når ud af samme. Men hvad siger reglerne?

Må du rive i bunkeren, når du skal slå fra den igen?

Og hvis du slår den out-of-bounds fra en bunker og skal droppe i bunkeren, må du så rive?

Henrik Knudsen giver svarene i denne video.

User Comments:

  • Rigtig god film.

    19/06 - 2017 | Brian Hasselby

    Dejligt at der er kommet en film som tager det her problem op, har haft mange diskussioner omkring lige det her med at rive i bunker.

  • Jernet rører sandet inden næste slag???

    12/06 - 2017 | Ole Mygind

    I videoen brugen han faktisk jernet til at 'rive' med, men det er vel under ingen omstændigheder tilladt, at jernet rører bunkeren!?!?

Deltag i debatten
Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer