Når din bold rammer en bold på greenen | Golf.dk

Når din bold rammer en bold på greenen

01/12 - 2018 | Claus Rødgaard Thomsen

Du har sikkert prøvet at ramme en medspillers bold ude på banen.

Det kan have konsekvenser for din score. Men det afhænger af spilform og det afhænger også af, hvor på banen det sker.

Se denne video, hver Henrik Knudsen reder trådene ud.

User Comments:

  • HK pointerer i videoen, at

    18/11 - 2019 | Preben Kjær Sørensen

    HK pointerer i videoen, at hvis han havde spillet ind fra et sted uden for green, var der ikke faldet nogen straf. Jeg synes HK i den situation kommer lidt for let uden om regel 15.3 "Bold på green til hjælp for spil"

Deltag i debatten
Log ind eller opret en konto for at skrive kommentarer

Counter

  • Site Counter:2,191,126
  • Unique Visitor:143,927
  • Registered Users:162,088
  • Unregistered Users:31,182
  • Blocked Users:12,415
  • Published Nodes:15,799
  • Unpublished Nodes:299
  • Server IP:10.230.58.21
  • Your IP:3.239.51.78
  • Since:04 Aug 2020
  • Visitors:
    • Today:1,405
    • This week:63,334
    • This month:289,821
    • This year:2,191,545

Klik HER hvis du ønsker at slette alle cookies fra golf.dk